D.11 Investiční záměr jako environmentální problém

Lektor: Dáša Zouharová

Rozsah: 180 – 240 minut

Forma: pracovní dílna (workshop)

Cílová skupina učitelů: SŠ

 

Konkrétní případy z okolí naší školy lze využít jako modelové příklady environmentálních problémů ve výuce. Jednou z možností představení takové události je simulační hra. Touto formou lze žáky seznámit nejen s případem samotným prostřednictvím vlastního prožitku, ale také s legislativními nástroji, které nabízejí občanům možnosti aktivně se zapojit do rozhodování o životním prostředí. Simulace projednávání konkrétního případu jedné obce j příležitostí k osvojení praktických dovedností, které může žák uplatnit později v osobním životě. Účastníci obdrží metodický materiál, který obsahuje odkazy na zákony a jiné snadno dostupné a pochopitelné zdroje.

 

Tvorba modulu byla podpořena projektem Vzdělávání k udržitelnému rozvoji pro střední školy (reg. č. CZ.1.07/1.100/14.0151), který realizuje Lipka, a který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

 

 


FOTOGALERIE

Účastníci specializačního studiaZkoumáme v příroděPříroda je nejlepší učebnouŠkola hrouPřednášky

© LIPKA 2019