Lucie Poppová
Seminář pro pedagogy MŠ, ZŠ, SŠ, ŠD
7. 3. – 7. 6. 2025
Kamenná 20 a Institut celoživotního vzdělávání MENDELU
Pořádá: Kamenná
Chcete vést kroužek nebo školní klub? Stát se pedagogem či pedagožkou v SVČ nebo DDM? Studium pedagoga volného času je právě to, co potřebujete!
4 500 / 3 750 Kč
(dospělí nad 26 let / do 26 let (bez DPH))
Více o tématu CESTY VE VZDĚLÁVÁNÍ
Na účastníky a účastnice kurzu do 26 let se vztahuje cena 3 750 Kč.
Podmínkou pro přihlášení do kurzu je dokončené středoškolské vzdělání (maturita/výuční list).
(v období od pátku 7. března do soboty 7. června 2025)
DRUHÝ BLOK
sobota 22. 3. v čase 9:30–16:00
TŘETÍ BLOK
pátek 28. 3. v čase 9:30–17:45
sobota 29. 3. v čase 9:30–16:15
ČTVRTÝ BLOK
sobota 12. 4. v čase 9:30–18:00
PÁTÝ BLOK (OBHAJOBY ZÁVĚREČNÝCH PRACÍ)
pátek 6. 6. v čase 14:30–18:30
sobota 7. 6. v čase 9:00–13:00
Pro úspěšné absolvování a získání osvědčení o absolvování kurzu je potřeba:
80% účast na kurzu, pátek
Mohu po absolvování kurzu pracovat ve školní družině jako vychovatelka na ZŠ?
Podle vyjádření MŠMT je toto studium určeno pro pedagogy volného času, tzv. kroužkaře zejména v domech dětí a mládeže či střediscích volného času. Kvalifikaci vychovatele tímto studiem účastníci nezískají.
Stačí mi pro účast v kurzu maturita?
Podmínkou přijetí na kurz je ukončené středoškolské vzdělání, dostačující je i výuční list.
Jak dlouho trvá kurz a jaké jsou podmínky jeho absolvování?
Akreditace kurzu je ze strany MŠMT stanovena na min. 40 hodin. Včetně závěrečných zkoušek je celková délka kurzu u nás 45 hodin. K úspěšnému absolvování musí být splněna 80% účast, zpracování a obhájení závěrečné práce, jejíž náplní je příprava a praktická realizace nějaké vzdělávací jednotky (např. kroužku), a složení závěrečné zkoušky.
V čem se liší studium pod vaší organizací od jiných podobných kurzů na jiných institucích?
Je to především individuální a praktický přístup. Naší snahou je inspirovat, motivovat a připravit účastníka na reálné situace, které v jeho praxi můžou nastat. To se odráží jak v přístupu lektorů, tak i závěrečné práci, kterou účastník připravuje především pro sebe. Součástí závěrečné práce je proto také praktická realizace výukové jednotky (např. jedné schůzky kroužku) přímo u nějaké organizace. Současně účastník dostává průběžnou podporu konzultanta, který mu dává podněty a zpětnou vazbu k dílčím částem práce (přípravě, realizaci i reflexi). Samotná závěrečná zkouška je vedena tak, aby byla další inspirací nejen pro zkoušeného, ale i pro ostatní účastníky.